TRENDY JESIEŃ/ZIMA 2017

Trendy w modzie są różne, nie zawsze przypadają nam do gustu. Przecież nie wszystko co modne musi się nam podobać. Te które nam nie pasują trzeba po prostu przeczekać. Nie będzie trwało to długo, bo moda zmienia  się w dzisiejszych czasach bardzo szybko.
Ja przedstawię wam co moim zdaniem warto mieć na ten chłodny czas, co jest praktyczne, ale też nadaje stylizacji wyjątkowość.

1. Marynarka w kratę

Marynarka kojarzy się z czymś bardzo eleganckim, to prawda, do takiej marynarki można założyć szpilki i małą czarną, ale dobrze sprawdzą się też trampki, basicowy tshirt i jeansy.

inspiracje od blogerek: jestemkasia, cajmel







2. Kożuch. Jest to dobry wybór,  bardzo modny, ale i praktyczny. Na pewno nie marzniemy, a dzięki niemu nasza stylizacja może wyglądać inaczej, wyjątkowo.  Pod spód wełniany sweter, koszula w kratę czy golf, jest naprawdę wiele ciekawych rozwiązań. 







3. Kwiatowe wzory. Kojarzą się nam raczej z latem czy wiosną, a będzie to jeden z trendów jesieni. Ciekawą koszule w rośliny można dobrać do kozaków bądź sztybletów, ramoneski czy bomberki, kolejna rzecz, która sama w sobie może być wyjątkowa. Wystarczą minimalistyczne dodatki i gotowe.


inspiracje od blogerek: Horkruks, Cajmel







4. T-shirt z napisami. Ten trend utrzymuje się dość długo, lecz jeszcze z nami pozostanie. Do t'shirtu z napisami można ubrać nawet elegancką marynarkę. Kolejna rzecz, którą można w różny sposób połączyć.Bluza, marynarka, skrajne ubrania, które można zestawić z t-shirtem. 


na zdjęciu blogerka Chiara Ferragni oraz Victoria Beckham




5. Kaszkiet. Nie każdemu przypada do gustu i nie każdemu też pasuje, na początku nie byłam za tym trendem, ale jak zobaczyłam go w przeróżnych stylizacjach trafił do mnie, może i do was też trafi. 






6. Motyw kosmosu. Kiedyś również spotykany, lecz ten ukazuje się w nieco innej odsłonie. Ten trend jest dla tych co nie boją się zaszaleć modą. 




7. Wyrazista biżuteria. Dla mnie biżuteria jest czymś wyjątkowym ze względu na to, że najzwyklejszą stylizację potrafi zmienić w wyjątkową. Kolczyki szczególnie są dla mnie czymś specjalnym, dzięki nim (pomimo, że są w uszach) nasza twarz wygląda ładniej. Odgarnięte włosy za uchem też wyglądają znacznie lepiej w ich towarzystwie.


Biżuteria Sin by Mannei (Sara Boruc collection)






8. Ciepły sweter. Must have każdej jesieni czy zimy. 









INSPIRACJE












https://www.instagram.com/0liszka/





17 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się trendy na tegoroczną jesień oraz zimę, chętnie przygarnę kilka nowych ubranek :)

    Obserwuję!:)
    Zapraszam do mnie,
    emiliamatyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wszystko, oprócz kaszkietu. Nie mam do niego przekonania i myslę, że nie nabiorę. Swetry, marynarki to mój must have już od kilka lat <3

    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sprawdzić jak wyglądałabym w kaszkiecie, może akurat mi się spodoba :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. ubrania w kwiaty <3 będę modna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatowe wzory czy też cieplutkie sweterki lubię te trendy natomiast reszta, kiczowate według mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciepłego swetra szukam na tą jesień, ale jeszcze nic mnie nie zachwyciło. ;) a z tych trendów moim zdecydowanie najulubieńszym są napisy na koszulkach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale inspiracje <3 Dokladnie moj styl!

    https://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo mega przydatne!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarrrra mega mi się podoba- a do niej właśnie zamiast szpilek, tramposze i jeansy podarciuchy ajććććć moje klimaty <3
    Cieszę się również, że jesienią będą hitem kwiaty, bo ja uwielbiam je nosić <3

    Zapowiada się ciekawa ta nasza jesień trzeba przyznać <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarki w kratę podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images